Welcome to Lisu Myalu blog... LI-SU MY-LU KW BE HW. HW. BAE FU L,_ NGO=

Sunday, July 12, 2009

Malaysia kwa Kachin Refugee tae myew khu ru koe_ma

2009 kho; 7 va kwa be wu. du si. Malaysia kwa tya, ma Kachin Refugee bu tae UNHCR kwa be kho ru tya,_ lo=
3 nyi 7 va., 2009 kho; thae Hartamas kwa tya, ma Kachin tso xue: 203 ro tae kho ru koeo= Tzai-. 8 nyi 7 va., 2009 kho; thae Setapak kwa tya, ma Kachin tso xue: 250 tae_ mi kho ru koeo= 2009 kho; 7 va.,(july) kwa Kachin bu UNHCR kwa myew., bo ho: wa le su nya 500 ro nga lo=
Go mya ma nae.; kwa be Lisu xue: bu nga_ mi 54 ro kho ru mei leo= New. bae; nae., tsi; cew,( Medical ) kwa be mei le su nya 5 ro jo_ lo= Go., lew nyi 2009 kho; nae.; kwa Lisu bu UNHCR kwa myew bo ho: wa., le su nya 64 ro jo le wa= UNHCR Register ma: mei se: ma Lisu bu bew ei: nga_ mi-. Lisu Myalu Zu kwa be sae; thue; ja., tya,_ lo= UNHCR cew,_ be ko, je: jo si-. zi zi mu mu soe. ni, xue_ nya Lisu Myalu Zu_ be ja lae kho lae=
lisumyaluzu@gmail.com
lisubya@gmail.com
adeegwa@gmail.com

No comments: